This is Me

My Photo
# Assalamualaikum,I believe that we are who we choose to be. Nobody's going to come and save you,you've got to save yourself. Nobody's going to give you anything; you've got to go out and fight for it. Nobody knows what you want except for you. And nobody will be as sorry as you if you don't get it. So, don't give up on your dreams. Life always offers you a second chance. Its called tomorrow #

Selamat Hari Ibu, Mak

Assalamualaikum =.=

Berturut2 aku updated entry sekarang. Salah satu sebab aku updated of course lah bosan tahap gila2 dah ni sampai kan nak buat apa pun tak tahu dah.
Ini tidak adil lah bagi mak aku kalau pasal Anuar Hadi & Mat Luthfi aku beria updated tapi pasal hari ibu aku lupakan.. Mestilah aku tak lupa bak kata ayat aku sendiri lah "dimana jua ku berada ingatanku padamu sangat mendalam '.

Selamat Hari Ibu Mak =.=

Tanpa mak sapa lah adik di sini.
Mak aku ni segalanya2 bagi aku
haa apa yang segalanya ;)

akan aku senaraikan apa segalanya tu, antaranya ;-

~ tempat nak buat modal shopping
~ tempat berkongsi masalah
~ tempat rakan gaduh ku bertekak itu dan ini
~ tempat aku nak gelak guling2 
~ tempat untuk manja2 expecially time sakit
~ tempat aku nak makan sedap2 ( air tangan mak aku sedap okey )
~ tempat aku merajuk kalau tak dapat apa2 haha ( anak derhaka betul aku ni)
~ tempat aku nak belajar masak macam2
~ tempat mengemas bilik ku dan rumah ku bila aku yang selerak kan 
( eh dulu2 lah sekarang kemas sendiri okey )

Apa-apa pun terima kasih mak dah mengandungkan adik 9 bulan
dah membesar sekali dengan sihat dan yang paling parah berat pun tak nak turun2 dah
ahha  Mak lah mak yang the best dua akhirat .. Amin
Adik selalu doakan yang terbaik untuk mak tersayang
Hadiah apa ek?? Adik tak ada duit tak apa adik ada duit nanti adk belikan apa sahaja untuk mak
ceh beli topup ada pulak.hahah Mak ampunkan anak mak ni

Selamat Hari Ibu, Zaini Binti Sulong ;)
terlalu banyak perkara yang kadang2 tak dapt di tulis dnegan kata-kata sekalipun
Mak adalah rolemodel aku maklum lah bak ke dapur memang berbuih telinga aku ni dengar
mak berleter. So, mak jadi role model aku bila nak memasak.
Masa muda2 dulu mak aku seorang yang cantik badan perrr kalahkan lidi tahu tapi 
aku badan macam penyampu lidi yang di gabungkan banyak2 2 ini semua disebabkan masakan 
mak akulah ni. Jadi mak tolonglah jangan nak samakn badan mak dengan adik lagi..haha
Tapi aku mewarisi rambut mak aku yang panjang dan ikal
Sebab 2 setiap kali gunting rambut ramai yang memuji cantik yang rambut awak 
tak payah buat curve dah semulajadi ;) (bangga doe)

I love u Mak.
Peluk sayang mak..
Okey nak bagi satu lagu khas untuk mak


Hujan : Selamat Hari Ibu

Dengarkan lah lagu
Laguku ini
Ikhlas dari hati... Hanyalah untuk mu

Akulah anak mu
Anak mu yang selalu
Memelukmu... 
Menciummu... 

[Chorus:]
Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat Hari Ibu... 
Ku ucap kepada mu... 
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji... 

Kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
Punyai pari-pari iaitu kamu
Ku pastikan agar kau sentiasa bahgia
Ingin ku nyatakan engkau milik syurga

[Chorus:]
Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat Hari Ibu... 
Ku ucap kepada mu... 
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji... 

Selamat Hari Ibu... 
Ku ucap kepada mu... 
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji...

Mak dengar lah okey. ;) Nak nyanyikan nanti sumbang pulak.hahah
I Love You, Mak =.=

P/s : Kasih sayang seorang ibu tak ada yang sama dengan seribu kasih sayang yang lain. Hargailah mereka kerana tanpa mereka sapa lah kita di dunia ini ;) Kepada yang tiada ibu sedekah lah al-fatihah kepadanya mudah-mudahan roh-Nya dirahmati di sisi Allah. Amin 

Thank You
=.=

2 comments :

f