This is Me

My Photo
# Assalamualaikum,I believe that we are who we choose to be. Nobody's going to come and save you,you've got to save yourself. Nobody's going to give you anything; you've got to go out and fight for it. Nobody knows what you want except for you. And nobody will be as sorry as you if you don't get it. So, don't give up on your dreams. Life always offers you a second chance. Its called tomorrow #

Taraa Kembali sudahh ;)

Hello semenanjung malaysia..
Ibu negara ku yang tercinta
Aku sengaja keluarkan entry pendek tentang ini 
Walauweyh seronok betul pusing2 sabah 
Ha mahu nya lenguh tulang belakang duduk dalam kereta

Tapi apa yang penting jalan-jalan cari makan
Okey makanan tidak pernah kurang mesti & wajib ada
kalau tak kebulur lah aku 
masyallah makanan nye pun apa kurangnya memang sedap doe ;)

Okey tunggu aku hupdated blog tentang percutian aku
banyak ceritanak kongsi ni
sebelum aku menghadap lappy lebih lama lagi dari ini
aku akan berehat untuk beberapa hari lagi

Tunggu kemunculan pelbagai cerita yang akan aku santap kan untuk korang ;)

Thank You 
=.=

2 comments :

  1. wah...mcm mane...duduk kat sabah?..itu negeri kelahiran saya..

    ReplyDelete
  2. sabah??? wah best sangt duk sana.
    maknan laut murah sangat2 best lah duk sana tenang je.. apa2 pun percutian yang best sangat2... rasa nk pg lagi

    ReplyDelete

f