This is Me

My Photo
# Assalamualaikum,I believe that we are who we choose to be. Nobody's going to come and save you,you've got to save yourself. Nobody's going to give you anything; you've got to go out and fight for it. Nobody knows what you want except for you. And nobody will be as sorry as you if you don't get it. So, don't give up on your dreams. Life always offers you a second chance. Its called tomorrow #

Harimau Malaya vs Singapura

PENJAGA gol Malaysia hanya mampu melihat bola sepakan pemain Singapura, Qiu Li 

menerjah gawang pada perlawanan kelayakan Piala Dunia 2014 (Zon Asia) antara 

Malaysia dan Singapura, baru-baru ini. - Foto Fariz Iswadi Ismail

Assalamualaikum ...

Oh! hangat betul perlawanan bola sepak baru - baru  ni , semua surat khabar jadi kan
tajuk utama harimau malaya mengembek singapura mengaum hebat..
Kesudahan perlawanan yang pertama singapura menjaring gol 5-3 itu pun
sebelum berakhir perlawanan ini, malaysia menjaringkan gol 3-4 tapi masalah
teknikal harimau-harimau malaysia menyebabkan singapura 
memenangi pusingan ini

Harimau Malaysia jangan risau okey, ada satu lagi perlawanan di Bukit Jalil
so semua penyokong harimau malaya belilah tiket untuk memeriahkan lagi 
perlawanan itu dengan sorakan dari peminat-peminat bola..
Jaringkan gol banyak2 jangan bagi peluang singapura mengaum 
biar dia mengembek pula okey.
Nak tahu lebih lanjut informasi terkini Harimau Malaya klik sini .
Malaysia No One !
GO GO MALAYSIA!

P/s : anda jangka sapa yang menang kali ni??tinggalkan komen yee...

THANK YOU
=.=

10 comments :

  1. malaysia boleh menang kalau pamerkan permainan lagi kemas kali ni. harap2 jgn main macam kat singapore dah..huhu

    ReplyDelete
  2. aaaaauuuuummmmmm !!!

    http://www.coretanhatiku90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. m'sia : aaaaauuuummm !!!
    sngpura : eeerrrrrr....
    http://www.coretanhatiku90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. mestilah Malaysia menang..
    kan Malaysia Boleh...hehehe :)

    ReplyDelete
  5. entah...hahaha~ tak tgk bola sgt...

    ReplyDelete
  6. thanks semua okey..

    malaysia memanh hebat kalau kena caranya...

    ummi : kena taw lah ni salh satu peristiwa malaysai kan..

    caara,aziah,nadzirah : malaysia boleh!..heheh

    ReplyDelete
  7. fathin : yaaa malaysia boleh...

    ReplyDelete
  8. whoah this weblog is wonderful i really like reading your posts.
    Keep up the great work! You already know, lots of persons are looking round for
    this information, you can help them greatly.
    get free followers fast on twitter

    ReplyDelete
  9. Iwoziihhi voukozea:- Natural Erectile Dysfunction Treatment aueumi oeouna oahawavif aiemujge iuhaele.

    ReplyDelete

f