This is Me

My Photo
# Assalamualaikum,I believe that we are who we choose to be. Nobody's going to come and save you,you've got to save yourself. Nobody's going to give you anything; you've got to go out and fight for it. Nobody knows what you want except for you. And nobody will be as sorry as you if you don't get it. So, don't give up on your dreams. Life always offers you a second chance. Its called tomorrow #

Short Entry



Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru



Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali


Wah best kan lagu ni... Adakah aku dah buat keputusan yang betul n pasti
gerak hati aku katakan ye aku patut lakukan walau apa pun terjadi
Doa kan aku buat keputusan yang paling terbaik okey..

P/s : cinta hakiki cinta bersama yang Esa...Selamat Berbuka Puasa

5 comments :

  1. sy suke lgu ni!!weeee http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan.. huhu.. dah follow u..

    ReplyDelete
  3. jangan risau..Hati memaikan peranan dalam kehidupan kita...kite berusaha dahulu..jodoh ni hanya tuhan yang tentu kan...uhuhuh..Siapakah lelaki bertuah itu???

    ReplyDelete
  4. pak pis : betul 2.. jodoh 2 ditanhan allah.. siapa ek yag bertuah 2 biarlah rahsia dulu...

    leeya & ifa : saya pun cm dah tersuka je lagu ni.. cm ada meaning tersiri lah yg bt saya nk dgr kadg2..hihih

    mesut : anywy thanks yaa... i will follow u bck..

    ReplyDelete

f